Blog

curatenie-birouri4

Trebuie să strălucească

În cazul magazinelor fizice, există multe aspecte de care trebuie ținut cont pentru ca publicul să se simtă bine și să revină cu plăcere.

Fațada, organizarea produselor și curățenia spațiilor comerciale sunt cele mai importante în crearea unei imagini pozitive care trebuie transmisă potențialilor cumpărători. Pentru un comerciant, formula corectă este cumpărători mulțumiți = vânzări mari.

Datorită experienței și dotării cu echipamente profesionale, Expert Facility & Cleaning are capacitatea managerială de a desfășura atât curățenia cât și igienizarea în magazine în funcție de profilul fiecăruia fie că vorbim de magazine generale, alimentare sau cu un anumit specific (îmbrăcăminte, încălțăminte, chimice, electronice etc), de modul de organizare a vitrinelor, de fluxul publicului.

Bijuteriile, simbol al frumuseții și eleganței

Bijuteriile reprezintă manifestare a creativității umane iar designul lor s-a modificat de-a lungul timpului în funcție de evoluția estetica a omenirii, dar întotdeauna au avut scopul de a pune în valoare frumusețea.

Așadar, o bijuterie reprezintă frumusețea, iar frumusețea bijuteriei trebuie pusă în evidență încă de la vitrina vânzătorului. Punctul delicat al vitrinelor este chiar geamul, și cum am mai explicat, curățarea unui geam necesită mare atenție (Curățarea geamurilor, secrete și filosofie), mai ales atunci când dincolo de ele se află bijuterii. În acest caz, recomandarea pentru curățarea sticlei vitrinelor este ca aceasta să se realizeze de două până la trei ori pe lună, în funcţie de sezon şi traficul din magazin.

Așa cum o bijuterie te face să strălucești atât la exterior cât și la interior, la fel și magazinul, cu vitrine, rafturi, podele și pereți, trebuie să strălucească.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *