Blog

curatenie-birouri4

Proiectul “Curățenia de 5 stele”

Curățenia de 5 stele reprezintă o certitudine a gradului de igienă la cel mai înalt nivel. Igiena de 5 stele înseamnă siguranță în ochii clientului, înseamnă respect, înseamnă un mod de viață lipsit de stres, atenția acordată mediului înconjurător.
Proiectul nostru s-a născut ca răspuns la întrebarea “Cine face?” sau “Care sunt cei care se implică în procesul de igienizare, zi de zi?”. Așa am ajuns la concluzia că nu este suficient să ai doar standardul implementat, trebuie să ai siguranța că cei implicati sunt instruiți, calificați în materie de igienă. Așa avem răspuns și la întrebarea “Cum se face igienizarea în mod corespunzător?”
Subliniem obligativitatea de a avea în interior o persoană dedicată activității de curățenie, care să cunoască foarte bine legislația în domeniu, care să participe activ la implementarea procedurilor de igienizare corecte și monitorizarea întregului proces zi de zi. Care sunt persoanele care fac selecția de produse de curățenie în fiecare unitate? Știm să alegem corect ustensilele de igienizare? Știm ce riscuri există prin alegerea unor detergenți doar raportat la prețul de achiziție? Persoanele care lucrează efectiv cu detergenții sunt evaluate periodic?

Rolul nostru este de a prezenta clienților cele mai bune soluții. Sunt mulți care apelează la serviciile profesionale de curățenie, întrebarea noastră este “Zilnic?”, de cele mai multe ori doar pentru curățenia generală. Suntem aici pentru dumneavoastră, pentru a oferi servicii de curățenie cu personal instruit, produse de curățenie, consiliere de specialitate “Valoarea curățeniei” = O investiție modestă în curățenie astăzi, înseamnă profit substanțial pentru dumneavoastră în viitor”.
Dacă un angajat este bolnav (o răceală, o dermatită, gripă) câți dintre dumneavoastră calculează pierderea pe an? Cum scade productivitatea muncii și care este riscul? O banală durere de cap reduce productivitatea cu 56% ceea ce se reflectă într-o reducere a vânzării cu 39%. Este doar un exemplu pentru a atrage atenția că trebuie să avem oameni dedicați pe principiul “omul potrivit, la locul potrivit”.
Ca o recomandare, trebuie să existe disciplină și pe segmentul curățenie. Nu spunem că nu se face. Spunem doar că trebuie să ne întrebăm dacă avem oameni calificați, dedicați și pe acest palier, care să-și asume responsabilitatea unui rezultat pozitiv pe suprafața de lucru sau în mediul de lucru. Sprijinul echipelor profesionale de curățenie, duce la reducerea stresului, reducerea costurilor și crearea unei echipe de profesioniști care oferă siguranță totală clientului din orice domeniu de activitate.
Clientul dumneavoastră adoră curățenia! Apelează la specialiști și oferi 100% mai multă siguranță, prin reducerea riscului de a transmite o răceală sau gripă în grupul de lucru sau printre clienți, dacă un client al societatii este răcit.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *